Acordul-cadru prevede achiziționarea de către SIE a unui aparat digital de radiologie generală, inclusiv amenajarea amplasamentului, instalarea, punerea în funcțiune, pregătirea documentației pentru autorizarea Comisiei Naționale pentru Controlul Activităților Nucleare (CNCAN) a instalației radiologice și instruirea privind utilizarea aparatului.
Valoarea estimată a aparatului este de 645.160 de lei, fără TVA, iar criteriul de atribuire este prețul cel mai scăzut.
Achiziționarea va fi finanțată din fonduri alocate de la bugetul de stat pentru anul 2015.
Potrivit anunțului, înainte de lansarea licitației electronice, autoritatea contractantă va realiza o evaluare inițială integrală a ofertelor, în conformitate cu criteriul de atribuire stabilit în documentația de atribuire.
Dacă pentru elaborarea ofertelor operatorii economici consideră necesară vizitarea locului de instalare a echipamentului radiologic, accesul reprezentanților acestora va fi permis în baza unei solicitări scrise, transmisă autorității contractante în termen de maxim 10 zile de la data publicării anunțului de participare. Solicitarea de acces trebuie să conțină datele de identificare ale persoanelor care vor vizita amplasamentul (nume, prenume, seria și numărul actului de identitate, CNP), accesul urmând a fi aprobat în termen de maxim 21 de zile de la data solicitării.
În situația în care există două sau mai multe oferte cu prețuri egale, autoritatea contractantă va solicita ofertanților respectivi să prezinte noi propuneri financiare, în plic sigilat, urmând să atribuie contractul ofertantului cu cel mai scăzut preț.
În cazul depunerii unei contestații, contestatarul are obligația de a constitui o garanție de bună conduită.
Pentru livrarea cu întârziere a produselor, furnizorul va plăti ca penalizări de întârziere pentru fiecare zi ce depășește termenul de livrare 0,02% din valoarea produsului livrat cu întârziere sau nelivrat.